סידור וארגון לעסקים - אז איך מתחילים?
בשלב ראשון נדבר טלפונית ונחליט יחד איזו חבילה מתאימה לצרכי העסק באופן האידיאלי ביותר.
לאחר מכן ניפגש אצלכם במשרד או בעסק, נערוך שיחת היכרות ויחד נבין באילו אזורים הכי נכון לטפל באופן מיידי.
נכין תוכנית פעולה ואז נתחיל לסדר ולארגן סחורה / חומרי גלם / ניירת או כל דבר שקשור לעסק, וזאת על מנת שתוכלו לשמור על הסדר הקיים גם אחרי שאלך.
אפשר להשתמש באמצעי האחסון שכבר יש לכם בעסק, ואפשר גם לנצל את ההזדמנות ולרכוש אמצעי אחסון חדשים שיתאימו לעיצוב או לפרקטיות של העסק, אבל אם עולה הצורך, אני אגיע עם פתרונות אחסון זמניים או קבועים (לבחירתכם) או שאמליץ לכם על מוצרים נבחרים שיעזרו לנו להפוך את העסק למקום חפצכם.
אם אתם מעוניינים בשירות סידור וארגון לעסק שלכם, צרו איתי קשר