סידור וארגון לעסקים - אז איך מתחילים?

בשלב ראשון נדבר טלפונית ונחליט יחד איזו חבילה מתאימה לצרכים של העסק שלכם באופן אישי.

לאחר מכן ניפגש אצלכם במשרד. נערוך שיחת היכרות קצרה ויחד נבין באילו אזורים הכי נכון לטפל באופן מיידי.

ואז נתחיל לסדר, לארגן, לסנן חפצים, ויחד ניצור עבורכם שיטה שמתאימה בדיוק לצרכים של העסק שלכם, כדי שתוכלו לשמור על הסדר הקיים גם אחרי שאלך.

בשלבים מסוימים במהלך הסידור תוכלו להתפנות לעניינים שלכם ולהשאיר אותי לבד, אבל בשלב הראשוני של סינון החפצים הנוכחות שלכם היא הכרחית.

למתקדמים  – אם יש ביכולתכם לסנן חפצים עוד לפני שאני מגיעה אליכם, תוכלו לחסוך שלב הסינונים איתי ולהתפנות לעיסוקים שלכם מייד.

מצידי, אני מנסה לחסוך לכם כמה שיותר עלויות בתהליך, ולכן אני בדרך כלל משתמשת באמצעי האחסון שכבר יש לכם במקום. אבל אם עולה הצורך, אפשר לרכוש ממני (אישית או דרך החנות המקוונת שלי) סלסילות, אורגנייזרים למגירות, שקיות זיפלוק, ניילוניות, קלסרים ולמעשה כל מוצר שיעזור לכם להפוך את העסק למקום מסודר, מאורגן ומאוורר יותר עבורכם. לנוחותכם, במקרה שזמנכם קצר או אם מדובר בפרויקט גדול, אני מגיעה עם עזרה נוספת לקיצור זמן השירות.

 

מחיר מפגש: 150 ש"ח לשעה, לסשן של חמש שעות. מחיר לעזרה נוספת: 60 ₪ לשעה.

 

אם  אתם מעוניינים בפגישת ייעוץ בלבד, נוכל להיפגש אצלכם בעסק ולבנות יחד תוכנית עבודה מדוקדקת שתאפשר לכם לסדר ולארגן את המקום בעצמכם, לפי שיטה שתתאים לצרכים שלכם באופן אישי.

 

מחיר פגישת ייעוץ: 220 ₪ לשעה.

אם אתם מעוניינים בשירות סידור וארגון לעסק שלכם, צרו איתי קשר

רוצים לדעת כמה חשוב שהעסק שלנו יהיה מסודר ומאורגן ?

היכנסו לפה

סידור וארגון לעסקים.JPG

אז מה אפשר לסדר?

סידור וארגון

מחסנים

סידור וארגון

חלונות ראווה

סידור וארגון

ציוד משרדי

הכנת חומר

לרואה חשבון

אחסון מסמכים חשובים

המרת קלטות

לקבצים

תיוק

מסמכים

סידור וארגון

ניירת

יצירת שיטות

לסידור העסק

מעבר מנייר

לדיגיטל

סידור וארגון

קבצים דיגיטליים

סידור וארגון

סחורה

האם העסק שלכם זקוק לסידור וארגון ? השאירו פרטים ובואו נצא לדרך