top of page

שאלות ותשובות

הזמנות

איך לבצע הזמנה באתר?

כל מה שצריך הוא לטייל באתר בקטגוריות השונות ולבחור את הפריטים בהם חשקה נפשך. יש ללחוץ על הוספה לסל הקניות. משם עוברים לקופה, ובוחרים שיטת משלוח (שליח עד הבית, דואר רשום או איסוף עצמי) ושיטת תשלום – וזהו זה. החבילה בדרך – אנחנו כבר נעדכן אותך בכתובת המייל שהזנת בפרטי ההרשמה לאתר מתי היא נארזת ויוצאת מהמחסנים שלנו.

 

עוד לא הזמנתי אף פעם באינטרנט - האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?

אפשר לבצע הזמנה טלפונית במספר 0507766767

 

האם עליי לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?

לא. ניתן להשתמש באופציית הזמנה כאורח הנמצאת בדף ההתחברות ולבצע רכישה ללא הרשמה לאתר. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת הרכישה כאורח, ניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה. 

 

 

איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?

במידה והזמנתך התקבלה תופיע לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה ההודעה “הזמנתך התקבלה בהצלחה”. בנוסף, יישלח אליך מייל בנושא. 

 

ביצעתי הזמנה וברצוני להוסיף אליה עוד פריט/ים.

במידה וההזמנה התבצעה בשעה האחרונה – ניתן לבצע הזמנה נוספת ולבחור בשיטת משלוח ״איסוף עצמי״, וליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו על מנת שנאחד בין ההזמנות. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 17:00 בטלפון 0507766767 לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל ונטפל בנושא.

 

ברצוני לבטל את ההזמנה שביצעתי.

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 14:00 בטלפון 050-7766767 . לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בנושא.

 

ביצעתי הזמנה וברצוני לשנות את שיטת המשלוח.

במידה וההזמנה עוד לא יצאה מהמחסנים שלנו נוכל לסייע לך בשינוי באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 14:00 בטלפון 050-7766767 . לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל ונטפל בנושא.

 

ברצוני לשנות כתובת בהזמנה שביצעתי.

נוכל לסייע לך בשינוי הכתובת באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 14:00 בטלפון 050-7766767 .לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל ונטפל בנושא. 

 

 

ניוזלטר

נרשמתי לרשימת התפוצה באתר, אבל טרם קיבלתי מכם מיילים. מדוע?

במידה וכתובת הדואר שלך היא בשירות Gmail, יש לוודא כי המיילים מאיתנו מגיעים לתיקייה הנכונה בתיבה שלך. באופן אוטומטי מיילים פרסומיים מגיעים לתיקייה הנקראת Promotions ולא לתיבה הראשית, Primary, הנראית בכניסה לחשבון המייל. אם ברצונך לקבל את המיילים לתיבה הראשית יש לבצע את הפעולות הבאות: 

לסמן ב-V את אחד המיילים מאיתנו
ללחוץ על כפתור ימני בעכבר, כאשר סימון העכבר על המייל
לבחור באופציית Move to Tab ולהעביר לתיבת Primary. מעתה כל המיילים שנשלח לך יגיעו בקלילות לתיבה הראשית.

 

 

משלוחים

מתי החבילה תגיע אליי?

תלוי באיזו שיטת משלוח בחרת: שליח עד הבית מגיע לביתך 1-3 ימי עסקים 

 

הזמנתי מכם חבילה, וקיבלתי מייל שאומר שהיא נארזה ונשלחה. איך אוכל לדעת מתי החבילה תגיע אליי?

במידה והזמנת משלוח עם שליח עד הבית – השליח יתאם עמך את הגעתו במספר הטלפון שהזנת. אם טרם קיבלת שיחת תיאום מהשליח, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות, ונבדוק עבורך עם חברת המשלוחים מתי בדיוק צפוי השליח להגיע.

 

יש לי התלבטות אם להזמין את השליח לכתובת מגוריי או לכתובת העבודה, מה כדאי לבחור?

המשלוחים מתבצעים בין השעות 09:00 ל-20:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לך נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות אלה, אנו ממליצים על מקום העבודה ששם יותר קל לתאם את השליחות ותמיד יש משהו שיכול לקבל את החבילה עבורך וגם זה יותר מהיר

 

 

 

החזרות והחלפות

הזמנתי פריט וברצוני להחזיר או להחליף אותו.

מוזמנת לעשות זאת בקלות תוך 14 יום מקבלת החבילה:
ניתן להחליף או להחזיר בחנות שלנו בהוד השרון.

 

כמה זמן לוקח לחבילה שהחזרתי להגיע אליכם?

לרוב תוך שבוע נקבל את ההחזרה שהשליח אסף ממך, לאחר שזה מגיע אלינו אנו נשלח לך חשבונית זיכוי במייל, כך שתהיי מעודכנת שהזיכוי אכן התבצע :)

 

האם אפשר להחזיר פריט בסייל?

בהחלט כן! ניתן להחזיר עד 14 ימי עסקים מיום רכישתו. בתמורה לפריט שהחזרת תוכלי לקבל קרדיט לקנייה נוספת באתר או ההחזר הכספי. 

 

מלאי

התאהבתי בפריט שאזל. מה עושים?

אנחנו עושים את מירב המאמצים להחזיר פריטים אהובים שאזלו למלאי. לכן מומלץ להיכנס לדף הפריט המדובר, לבחור צבע ומידה וללחוץ על כפתור העדכון שמופיע על המסך ומאפשר לך להירשם לקבלת עדכון. כך, במידה והפריט ישוב לאתר, יתקבל אצלך במייל עדכון אישי מאיתנו שמספר על כך שהפריט חזר ובאפשרותך להזמינו.

 

אבטחת מידע 

האם האתר מאובטח?

בוודאי. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL – כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת – כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

 

 

 

 

 

האם אפשר לשלם במזומן? כן, ניתן לשלם במזומן בכתובתינו הפיזית בהוד השרון

קנייה מהנה
bottom of page